• وبلاگ : مطالعات خاورميانه
  • يادداشت : يک بام ودو هواي رسانه عربي در ايستگاه منامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام محمدرضا جان
    الحق و الانصاف که اصل مطلب را گفتي.تا باشد مظلوميت شيعه در رسانه هاي عرب و غرب و... .شيعه با همين غريبي و مظلوميتش در جهان شناخته شده و ميشود زيرا مولايمان آقا حجت بن الحسن(عج) نيز غريب است.
    به اميد پيروزي شيعه در تمامي ممالک اسلامي.في امان الله

    آخرين اخبار از معرفي چهره سال خبرآنلاين در حوزه بين المللي از سبقت گرفتن امام موسي صدر از معمر قذافي حکايت مي کند. کرسي هاي نخست اين نظرسنجي همچنان در اختيار باراک اوباما نخستين رئيس جمهوري سيه چرده آمريکا و سپس رجب طيب اردوغان نخست وزيري ترکيه است. رقابت ميان معمر قذافي رهبر فعلي ليبي و امام موسي صدر همچنان ادامه دارد و اين در حاليست که امام موسي گوي سبقت را از قذافي جنجالي ربود . بر اساس آخرين آمار به دست آمده ، امام موسي صدر بيش از سيزده درصد (*) از آراي داده شده را به خود اختصاص داد و اين رقم براي معمر قذافي اندکي بيش از 12 درصد است.

    شما هم مي توانيد براي انتخاب خبرساز ترين، جنجالي ترين و تاثيرگذار ترين چهره سياسي بين الملل در اين نظرسنجي که در قسمت بالاي سمت چپ صفحه ي سايت خبر آن لاين http://www.khabaronline.ir/news-136908.aspx قرار دارد شرکت کنيد.

    (*) بنا بر آخرين نتايج امام موسي صدر بيش از 14.9 درصد را به خود اختصاص داده است.

    سلام / خسته نباشيد

    ممنون از اينکه به وبلاگم سر زدين و نظر دادين !

    انشاالله موفق باشيد

    يا علي

    نديد مطلبتو رو سايت گذاشتم
    ببين خوبه


    سلام اين مطلب در عصر امروز منتشر شد
    بخشي (صبح قريب)
    سلام
    مطلبت ذر سايت عصر امروز منتشر شد
    بخشي


    عشوري عزيز

    رسانه هايي که ساختار مالکيت آن ها اقتدارگرايانه است- خواه اقتدارگرايي ملي خواه مذهبي- اصلا خوش ندارند که وقفه در جريان امور- گردش و چرخش سرمايه- افتد.. وقفه اي که انقلاب ها به قول والتر بنيامين حاملش هستند. مارکس مي گفت انقلاب ها لوکومتيوهاي تاريخ جهان اند، اما شايد اوضاع کاملا به قرار ديگري باشد...شايد انقلاب ها همان کشيدن ترمز اضطراري/خطر به دست نوع بشري باشد که در اين قطار در حال سفر است.

    + yaran sadr 
    موج امام موسي صدر
    http://www.yaranesadr.ir/farsi/1389/12/2443